2015. április 4., szombat

Heimtextil: a Laguna 43 országból kapott megrendelést

A Laguna Lakástextil Kft. új kollekciójára 43 országból adtak le kisebb-nagyobb megrendelést a frankfurti Heimtextilen. A cégnek így már például Kanadában, Izraelben, Indonéziában és Monacóban is van viszonteladója. A természetes-, valamint a fémes hatású anyagok arattak nagy tetszést, de a látogatók a digitális nyomásnak köszönhető „színrobbanást” is értékelték. Hódított a vintage: a csipkeszerű hímzés lágy, légies alapanyagokon csakúgy, mint a számos applikáció. Mint Komáromi Angéla ügyvezető elmondta, a régi partnerek mellett számos ígéretes új érdeklődő is betért a Laguna standjára. Egyáltalán, mintha növekedett volna a látogatók száma a hármas csarnok földszintjén, így idén a D sorban is nagyobb volt a forgalom. Hozzátette: ebből sajnos – valójában szerencsére – az következett, hogy alig jutott idő a kalandozásra, így nehéz megítélni, hogy az egyéb kiállítótereken mekkora volt a tolongás. Új kiállítók, eddig ismeretlen arcok is feltűntek a 3.0-ban. Talán kevesebb volt a német, és több a török cég. A kelet-európai kiállítók száma szintén növekedett. Volt olyan német gyártó, aki a következőképpen vélekedett: számára ösztönző az új belépők jelenléte. A Laguna és a hasonló cégek szomszédsága új fejlesztésekre, keményebb munkára inspirálja, hisz nem engedheti meg magának, hogy termékeiből, megjelenéséből kifogyjon a feszültség. A Laguna ügyvezetője végül így összegzett: nem elhamarkodott a megállapítás, hogy a Heimtextil igazolta létjogosultságát, és a kiállítók között az elmúlt évekhez képest bizakodóbb hangulat uralkodott.

Nincsenek megjegyzések: