(Jelen írás a Teletextil nyomtatott kiadásában megjelent cikk folytatása.)
A standhelyet lefoglalni, a standépítést, dekorációt kitalálni, a már meglevő partnereket meghívni, ezeket a feladatokat előre meg kell tervezni, mert különben kapkodás lesz a vége. Nagy hangsúlyt kell fektetni az előzetes marketingre is. Ugyanis az, hogy egy kiállításon legyen jelentős számú szakmai közönség, az a szervező feladata, de az, hogy hányan látogatnak el egy adott kiállító standjára, az már a kiállítón múlik.
Számtalan lehetőség áll itt is rendelkezésre, a figyelemfelhívó standdekoráción túl például a machmaking lehetőségek a leghasznosabbak. Ezt az üzleti partnerkeresési lehetőséget mind a kiállítók, mind a látogatók ingyenesen használhatják.
Ha látogatóként utazunk el egy nemzetközi szakvásárra, akkor az online katalógust érdemes végigböngészni. Ebből megtudhatjuk, hogy az egyes szegmensek kiállítóit melyik pavilonban találhatjuk meg, így könnyen megtervezhetjük az egész látogatásunkat. A szűrők megfelelő beállításával kiválogathatjuk, hogy melyek azok a cégek, amelyeket mindenképpen meg szeretnénk látogatni, és akár tárgyalási időpontot is egyeztethetünk velük.
Érdemes
végigpörgetni, hogy milyen konferenciák, workshopok lesznek azokon a napokon,
amikor mi is ott vagyunk, hiszen ezekre gyakran előre regisztrálni kell. A
felkészülésre látogatóként is időt kell szánnunk, különben elveszünk abban az
információ- és élménycunamiban, ami ilyenkor ránk zúdul.
Ezeken a nemzetközi szakvásárokon olyan szakmai
tapasztalatokat szerezhetünk, amelyek meghatározzák a mindennapjainkat a
közeljövőben. Érdemes tehát megismerni a nemzetközi expók világát.
Az írás a BD-Expo Kft. támogatásával jelent meg.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése